“Укрзалізниця” вводить дещо нове до своїх послуг: Навіть в Європі такого немає

Державна залізнична компанія вирішила розширити список сервісів, що надаються

Підпишись на Hyser.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
Про це, в інтерв’ю інформаційному порталу “Центр транспортних стратегій”, заявив один з виконуючих обов’язки членів правління “Укрзалізниці”, Олександр Перцовський.

За словами Перцовського, в компанії вирішили відштовхуватися не від власного регламенту, і все ж звернути увагу на побажання своїх клієнтів. Одним з пунктів стали сигнали про те, що харчування в пасажирських поїздах не відповідає сучасним реаліям. Зокрема, в кінці минулого року “WOG Cafe”, яке функціонує поки тільки в “Інтерсіті++”, почало надавати пасажирам на вибір два варіанти “ланчбоксів” – м’ясний і вегетаріанський. Закупівлі таких обідів стали виробляти у компанії, яка займається виготовленням аналогічного харчування для одного з лідерів у сфері авіаперевезень. Однак, поки такі раціони доступні тільки при здійсненні попереднього замовлення, як на сайті залізничної компанії, так і через бот в одному з месенджерів.
Перцовський зазначив, що за статистикою виявилося, що кожен четвертий клієнт “Укрзалізниці”, який придбав “ланчбокс”, виявився вегетаріанцем. Мабуть, пасажири перейнялися правильним способом життя, і почали віддавати перевагу здорове харчування. За три місяці, в які компанія надавала цей сервіс, споживачі встигли засвоїти 300 кілограмів броколі, 600 кілограмів м’ясних фрикадельок, 600 кілограмів хумусу(вегетаріанська паста на основі бобових) і цілу одну тонну кускусу(пшеничної крупи). Таким чином, в залізничній компанії порахували, що необхідно і далі потурбуватися здоров’ям нації та розширити варіанти меню до дитячого, можливо, і в поїздах далекого прямування.

https://hyser.ua/

Author: admin

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *